środa, 30 czerwca 2010

Zmierzch, Zmierzch, Zmierzch!

Tak, tak. Jaga poprosiła mnie o poprowadzenie całej serii o Zmierzchu. 

O czym dzisiaj? No jak to o czym?! Przecież wczoraj, we wszytskich większych miastach odbył się maraton wraz z premierą Zaćmienia! 

Krótki plan każdego seansu:

  • 20:00-21:50 - Zmierzch
  • 22:00-23:50 - Saga Zmierzch: Księżyc w Nowiu
  • 24:00-2:30 - Saga Zmierzch: Zaćmienie

Luiza jako wierna fanka oczywiście musiała tam być. 6 godzin w kinie, bilet 30zł, a co tam. Zapytacie jak wrażenia z ZAĆMIENIA?

Wg mnie to jest najlepsza z dotychczas wyprodukowanych części. Bravo jakieś bzdury pisało, że fani są zawiedzeni, bo wyszło jak horror. Jaki horror? Dużo scen akcji, drastycznych scen (haha, leży sobie ciało, a obok Edzio kopie głowę Victorii z takimi wyłupiastymi oczyma xd) ale mi się to bardzo podobało. Nareszcie toczyła się jakaś akcja, czuć było napięcie i aż się chciało oglądać. Jak zwykle w stosunku do książki trochę pozmieniane wydarzenia, kolejność, ale w tym punkcie ogólnie okej. Taylor Lautner (Jacob) grał świetnie. Ogólnie, po obejrzeniu Zaćmienia jestem bardziej w team Jacob ^^ Bella to taka egoistka... Jacob się nią opiekował, zaufał jej, zrobiłby dla niej wszytsko a ta jak wrócił Edzio poleciała od razu do niego i chce żeby Jacob to uszanował. Phii.

Wymiatał tekst Jacoba do Edwarda: "I'm hotter than you" ;;d

Ale ogólnie Zaćmienie jak dla mnie: SUKCES!

Teraz kilka faktów&nowości. Wszystko o premierze Zaćmienia z aktorami w LA już wiecie (patrz: ostatnie notki). Ale co w Polsce? Zmierzchomaniacy na pewno już wiedzą, że:

  • S. Mayer na motywach Zaćmienia napisała NASTĘPNĄ KSIĄŻKĘ ZWIĄZANĄ ZE ZMIERZCHEM, która jest już dostępna w polskich księgarniach! "Drugie życie Bree Tanner" ma 200 stron i opowiada o życiu nowonarodzonej wampirzycy Bree Tanner, która podczas ostateczej bitwy poddaje się i zeznaje przed Volturi. Oni w końcu i tak ją zabijają. A szkoda. Kryje się za tym więcej sekretów i w ogóle jej punkt widzenia jest świetny. Ja już dawno ją dorwałam i przeczytałam ją w godzinę. ;Polecam!



Dobra, tyle na dziś. Jutro ciąg dlaszy czyli moje refleksje i 5 część Zmierzchu czyli Midnight Sun. (słońce w zenicie) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz