niedziela, 27 czerwca 2010

Straszna-Humorystyczna Historia Baby Jagi!

Boisz się strasznych historii? Nie martw się, ta jest HUMORYSTYCZNA! Zależy od gustów muzycznych...Ja np.mam drgawki...CZYTAĆ!

Mała Gosia została sama w domu.Rodzice byli u znajomych a jej brat Marek wyjechał na 3-dniową wycieczkę.Za oknem robiło się coraz ciemniej.Gosia pozapalała wszędzie światła i puściła muzykę ale to i tak nie pomogło - zaczęła przypominać sobie wszystkie straszne historie które czytała w internecie.Zamknęła się w swojej sypialni na piętrze i otuliła kocykiem na krześle.Włączyła komputer i próbowala przestać myśleć o tym, że jest sama.Wyobrażała sobie.że na dole rodzice oglądają telewizję, oraz,że to jej brat słucha muzyki w sąsiednim pokoju. Jej strach sięgnął jednak zenitu kiedy rozpętała się burza. Ciemne niebo co jakiś czas rozjaśniała błyskawica. Gosia wtuliła się w koc jeszcze bardziej. Nagle w szafie coś zaczęło szurać.Drzwi zaczęły się powoli i ze skrzypieniem otwierać.Gośka pisnęła ze strachu.Wtem,zza drzwi szafy wyszkoczyła....
AAAA!!!NAJGORSZY KOSZMAR! HANNAH MONTANA! Gośka rzuciła się do ucieczki do okna! Ale wtem kiedy rozjaśniła je błyskawica a tam... JUSTIN BIEBER! Gośka z płaczem rzuciła się na podłogę. Powiadają, że wyjechała do odległej Ameryki i tam śpiewa z nimi w duecie... Podobno zmieniła imię na Demetra Selena Lovato-Gomez , i nagrała własną płytę wraz z Mundialową Wuwuezelą i braćmi Jonas... A TY słyszałeś o niej?

Moja radosna twórczość ^^ Jak dla mnie to prawdziwy horror...Jeszcze mam dreszcze!

Baba Jaga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz