środa, 30 czerwca 2010

Chce.to

Kolejna [?] notka o stronie internetowej :P

Tym razem do mojej oceny idzie portal chce.to.
Na czym to polega ? tworzysz swoją własną listę rzeczy, które chcesz mieć. Możesz również zaznaczyć rzeczy, które już masz. Od czasu do czasu, są chyba organizowane konkursy.
Zdobywa się tam też różne odznaki, za aktywne uczestnictwo.

Można tam znaleźć rzeczy, które na co dzień używamy, ale również takie, które nie są dla nas dostępne. Od zwykłych błyszczyków po latające łóżka. Oczywiście chyba większość z nas wie, że raczej tego nie zdobędziemy. Ale kto wie ... może w Ameryce akurat to upolujecie :D

Jakieś pytania ? :)

Moja lista - jeśli też macie tam konto, to obserwujcie moją listę, a ja waszą również będę obserwować ^^
ps. jeśli możecie, to zarejestrujcie się przez moją chce-liste, ponieważ chcę dostać odznakę :P

notka by orsaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz